Friday 23 October 2009

Shit happens

Jaha då har det gått yttligare en vecka -fan vad fort tiden går. I måndag var jag, som många säker redan vet, och kollade på ett boende men det var asäckligt så det blev inget. I tisdags skulle jag ha kollat på ett boende men det blev inget då hon redan hittat en inneboende. (Lika bra det, var en gammal tant) Och i onsdag skulle jag ha gått på ung i London i Edgeware men med min tur.... så var det flyttat och det var pubkväll (inte för att det är något dåligt men det var ju inte vad jag skulle på :) vilket jag inte visste förens jag kom dit så klart. Men det var ganska kul ändå, mest vuxa men de flesta var svenskar!
Igår så åkte skolan till Soho och åt italienskt, skitgött desutom så träffade jag bland andra en tjej från förra gången och när de andra drog vidare till Covent garden så .... tappade vi bort dem.
Gick runt lite och letade efter glass. Efter en och en halv timme tog vi tuben hem.


Soho, kanske inte så roliga bilder men antingen så har jag inte med
mig kameran eller så glömmer jag att ta kort.

Jag känner mig riktigt seg, var och handlade lite gött till helgen efter skolan och vid fyra ska jag till Colindale så jag passade på och skriva lite nu.

7 comments:

  1. Hoppas att "lite gött" är frukt och grönsaker:) Tror du behöver det för att bli av med din seghet;)

    ReplyDelete
  2. köpte bland annat vindruvor! heh, så lite nyttigt slinker ner =D

    ReplyDelete
  3. "Men det var ganska kul ändå, mest vuxna" hehe... Du ÄR väl åxå vuxen.... hehe ;P

    Ha dé bra där i storstan !=D

    ReplyDelete
  4. aah, det är i edgeware som jag kommer bo =)

    ReplyDelete
  5. hahahah! okej du har en poäng! jag menar äldre som i runt 30 =D

    nice-igt! är det edgeware på northern line, i zon 5? :)

    ReplyDelete
  6. Hur går det med boende, Fått napp än? Lite jobbigt att inte veta:)

    ReplyDelete
  7. nja det går hyfsat. Kollar på lite allt möjligt. Jo det är skitjobbigt att inte ha nått än, men jag håller tummarna, kanske är meningen att jag ska vänta (den som väntar på något gott väntar aldrig för länge) =D

    ReplyDelete