Saturday 17 October 2009

London Zoo

Idag blev det, i brist på engagemang, som sagt London Zoo i Regent´s Park. Ligger inte långt från boendet så varför inte liksom. Tog tuben en station och sen blev det att gå en bit då stationen som jag egentligen skulle av från var avstängd. (blev dock lite längre att gå då jag inte är världsbäst på att läsa en karta :)
Rikigt mysigt, skulle dock ha haft jacka på mig och kameran dog efter halva dagen men det var nice ändå men jag tror faktiskt att kolmården är större, kan ju bero på att vi har mer grönområden hemma och längre avstånd ;D


ps, det var väl såna här bilder ni menade, eller?

4 comments:

  1. Haha låter kuligt! Hade oxå velat se London Zoo:D
    Grodan va ju as läcker asså:D
    Härligt me bilder Gary;)

    ReplyDelete
  2. gött med lite visit på zoo;)
    Gerille skriv mer, vill veta vad du gör om dagarna:D
    kram beni

    ReplyDelete
  3. Did you see any onbirds ?
    Klasse

    ReplyDelete
  4. heh aa det var skitkul :) intressant att se hur djuren har det här. Jag har skrivit lite nu beni, kolla. What do you mean with onbirds? :D

    ReplyDelete