Sunday 27 December 2009

Time STILL flies by

Hellu hellu där hemma! Tänkte att det var väl dags att få arslet ur vagnen och skriva lite och eftersom jag hittade en gammal bild av klassen (som den en gång var) så la jag upp den


Just nu är det bara Lucy (näst längs fram) och jag kvar


Så vad har jag gjort under månaden som gått. Lite allt möjligt vill jag säga, ätit riktig pizza och med det menar jag en halv milimeter botten (skojar inte) och mozzarella ost blablabla vanlig italiensk så som pasta har ju också gått ner, mumsigt värre! Åkt tillbaka till området där jag bodde förut// ett område som enligt Lucy är väldigt posh, som jag då hehe// med Lucy, judith och Sandra och knalla runt lite i Hampstead Heath... typ fem minuter senare bar det av till Rosslyn Hill där vi åt thaimat och vidare till Camden Town/ market.
Har åkt till Harrods, IKEA - köttbullar! Riktigt goda faktiskt - och Science museum med Emma, här är jag med månmannen... äh jag har ingen aning vem det ska föreställa.

Käka creps med Sejin i Chinatown, åkte in till National Gallery och såg Vincent Van Gogh's sunflowers, drog och kollade in British museum, och vi kunde väl bara inte motstå :)

Har även hängt lite med Junko vid Hampstead Heath där vi käka creps (creps galning!) sen drog vi in till centrum där vi fann en liten minimini marknad - picadilly market. Nu i jul var det jag och Lucy, vi gick till en liten italiensk restaurang på julafton och vi hade tänkt kolla på avatar men vi pratde för mkt och missade den men jag ska fan i mig se den! Iallafall, så var det en nice jul, och jag hoppas att ni där hemma hade det lika bra! Har vart på Spitalfield market och ätit vietnamesiskt på shoppingcentret Westfield där butiker så som prada, gucci och Jimmy Choo härskar - kan ju berätta att det var det äckligaste jag någonsin ätit men jag ska prova igen nån annanstans.
Tack för packetet igen, uppskattat! Kan väl påpeka att den inte är så full längre då jag råkade glömma bort att mataffärerna är stängda över jul och jag inte hade nått annat hemma :D

Idag kom ju Emma tillbaka och imorgon kommer Sarah och Natta, får se vad vi ska hitta på, men kul blir det garanterat, finns alltid nått att göra, Idag efter att Emma kommit drog vi in till Oxford St. och eftersom jag har frusit röven av mig hemma så tog jag på mig det allra fulaste (men oooo så varma) kläderna (och gick sen och klagade på hur ful jag kände mig) och vet ni vad som händer på tuben på vägen hem? En kvinna ville ta ett kort på mig och en tjej som satt bredvid för att vi hade en sån cool stil, sa att hon jobbade for en tidning eller nått, men vad säger det om mina kläder egentligen? =D
iskalla fingrar, men jag sitter hemma iallafall, nice med internet!

OOO jag glömde det viktigaste, kollat in BIG BEN ju (som inte är så big) och självklart London Eye, men det blir det bilder på nästa gång då de fortfarande är i kameran :)

4 comments:

  1. Hejsan Gary!:D
    Kul att du uppdaterar bloggen!:D Alltd roligt att läsa om dina äventyr ;)
    Jag ÄLSKAR din skjorta föresten! den röda du har på dig på bilden;)
    Ska föresten hälsa från Bellie, Mamma & Sören oxå;)..

    Hoppas vi hörs snart! massor me kramar My

    ReplyDelete
  2. hellu my!
    ska skriva snart igen har jag tänkt :D
    ja visst ar den nice (och jag har fler:)
    hälsa alla tillbaka!
    xxx/ det hoppas jag med! får ta och prata lite på skype nån dag!

    ReplyDelete
  3. God morgon:) Snart dags för ny uppdatering.......du är inte så lätt att få tag på lilla gumman så det är mycket värdefullt med lite nytt att läsa på bloggen:)

    Hörde att skype strular men vi kanske kan chatta lite på msn snart....längtar efter dig!

    Puss&kram

    ReplyDelete
  4. miss you too! vi får ta och prata lite, kan vara inloggad på msn i veckan nu, skype funkar hyfsat för mig men pappas mick är weird:.) <3

    ReplyDelete